Aktuellt 2024

fredag 16 juli 2021

Slarv av viktigaste Google Maps

 Det är ju skandal att man inte får se markeringarna och ha en straight flush med sina nålar senast. Det gäller liv och död, det där gamandet. Jag skulle plocka en minibuss från Seattle i Sandwich och satte en nål där, den fastnade snart och det gick inte att komplettera anteckning. Maps svarar inte(Android). Dessutom, var är min senaste peknings-härva om jag använder en och ska ha en till av dem? Varför är inte listan straight!? Varför klantar Android med aviseringar mitt i detta!?

SLUTA använda maps ordning för mot-angrepp och kommersialitet som "jobba mot", flyt och uppbackning. Skyldiga mördare! Slavdrivare är också yin och yanger, det vet vi om sånt.

Varför tar ni bort ordningen gentemot Microsofts policy på eget så här? Det är samma skit för creators som pärlan där. Inte annat.

Ni är lika oförstående och ovetande, dessutom oftast oförsiktigare som på väg till och med facilitet som inblandning. Bara att vara tjej eller ha och vara förälder. Det här är inte alls för knarkare och sjuka eller någon form av barn eller gamla alls. Inte andra fasoner heller.

Jag har nyss förklarat denna morgonens höjdpunkt om tjejer och barn och detta återfinns konsekvent. Vad det gick ut på? Ingenting och inget=skamfitta. Ursäkta krigs-nedlåtande high treason uttryck. Sanningen. Lek inte med mina egna alls. Galning!

4G är kört. Jag tog en mix på streaming och somnade. Detta tog många gig. Även så hittar du detta jag pratar om. 10 gig gick det. Fint va. Dessutom fick jag höra att tjejen gissade de tjänade 10.000 dollar. Vad sägs om det! Jag har inget själv för att mina royalties inte registrerats och betalats efter praxis och marknadsvärde. Inte ens en låt duger 10.000 kronor för när de tjänar miljoner. Jag ska ha royalties.

Vad är det för skamfitte.intrnet och rika som hjälpt dessa!? Hur fan får de ens betalt innan jag får mitt. Och så vidrigt. Då vore jag trillion dollar man på hennes pengar i jämförelse. Hon har visst använt mina grejer. Streamingen gjorde det.

Alla internetaktörer är skyldiga efter kommunistjävlarna. Inte efter kapitalisterna och creators. Någon är skyldig fortfarande. Hur ni alla än gör. Massor.

Det finns inte att använda marknad och engångsköp heller som INTE ROYALTIES. Inte så heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar