Aktuellt 2024

fredag 7 juni 2024

Hm. Gammal TV?

Nu fiskar de på i Windows igen med nätverk, Outlook och annat.

Men enheter som man skall LYSSNA på(inte ha som telefoni) måste förankras i valen distinkt i inställningar.

Just nu påstår McAfee att den går ut, trots jag ställt in den nyköpta.

Visst. Det ska se ut som om JAG ska hålla ordning på grejerna. Yeah... Get that.

Nu går åskan också. Jag laddar på massor av enheter nu. Körde Maps på fyra enheter samtidigt. Get that!

Annars kommer Nokia och Android och tar er också nu! Heja bara!

Hoppas analysen tar med detta. Skandal annars. Koll på upplockare, tack. Och tjejerna har problem hörs. Vad i h-e håller världen på med!?

Lägg ner kärnkraft, gott råd. Och spola bort marknadens yppiga översittarfrihet nu. Den är kriget! Även för Putin när jag lovat syns. T o m Selenzky och Wagner.

Befälen får inte info. Kolla kommersiellt om det finns en KVARVARANDE post för alla att kolla. Även bilplockare. Rymdprogrammen får hjälpa till lite tycker jag.

Det är noga nu med att Arctic och Antarctic får dessa kollare och att det når andra. När vi har sommar här glömmer vi bort p g a soltimmar extremt. Men detta projicerar. Norden.org special-larm? Man måste leta i hela världen efter smartingar annars så de ser och plockar.

Barents summit? Bra efter Island. De får krya på sitt lite antar jag. Snart har vi Shetland, andra Brittiska och Atlantiska Öar samma fel? Risken är att våra egna hämtar dit egna övervakare, befäl mm. Det har hänt. Kom ihåg att de har samma fel själva nära eller i signifikant när de är combats också. Om de blir fiasko är de ofta i fjällen eller andra delar av världen. Alltså lite krävande att förstå. Flera såna larm måste kollas. Fråga t ex Brasilien. En sån larmare kan i värsta fall bryta en övning? Då krävs en special för plockare ska jag säga!

McAfee är värdelöst. Det gör avbrott och påstår att det ska passa med säker VPN är möjligt? Inte ens McAfee håller ordning på konton och annat. Tar evigheter att köra på Windows 10 Home. Jaja. Nu kom den. Musiken också. Men var är Bluetooth LJUD som är riktigt nu då? Det låter som Streetz ör samma som i Laptops. Fyber Go låter telefon...

Inte för att jag vet. Men jag undrar om det skall föreställa pipets kvarskap i upplockare. Någonstans skall det projicera att störa grejer. Kanske som inte vi andra har? Är det någon kommersiell som kan lista ut skämtet? Eller miris? Vi har sett mycket... Skumma grejer. Låt bli sånt skit! Det är farligt.

Jag minns något med luftrenare eller annat. Den gjorde fel och spökade. Restaurang. Någon spelhall hade skumma grejer. Finlandsbåt. Garage mm har synts för andra, också spökat.

Gissar att det blir en insatsstyrka Norden också. Fråga Ryssland och Ukraina... Det är bara räddning på sånt alltså men fråga.

Dubbelkoll på tjejer med "extra mamma" också som smart?

Android skall väl inte tvära skärmen på inställningar original. Fy vad fult. Irriterande. Inte ens menyerna är gjorda för det. Så sluta med "original" eller "standard" inställningar med era uppdaterings timglas. Samma med Windows. Krångligt med färger. Till slut... Men att HDMI och ljudkälla skall lägga av och hittas med "Windows anpassade inställningar" är också klantigt. Ser att era "stavningshistorik" också hackats in ser det ut som.

Fatta detta. Ni kan inte ens andas om ni är barbarer. Gjort så. Har du inte sett korsen? Utan virusar bara spökar det.

Sluta tjafsa och att "ta plats" med korsen i split nu också. Du med, utan eller annan religion eller odyrkan eller vad fan det är. Ni är sjuka i huvet likadant dessutom.

Nu såg ni när jag klagade. Pengar dit det ska? Som det ska? Och nu tvättar mirisen dem. Rödingar hela tiden. Och knarkare.

Det är redan gjort på säkerhet och med BARA nästan en ohövlig anordning med säkerhet och kollare oberoende. Lita på det. Sluta vara sån jävla skithög.

Har du Intel grafik? Som jag på Swift 1 och 3? Kör den appen. Kolla vad fint man kan göra! Fråga om inställningar i butik om osäkert.

Honey. Sitt inte vid datorn kärleken! Wake up!

60 Hz för mig. 59 går inte. Tänk på 1/2, 1/4 och data siffror 8, 16... Inga extrema kontraster eller ljus. Smakfullt. Enda sättet. Känns station media i laptop på riktigt.


Swift 1


Swift 3.

Och Verkställ. Frågar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar